سرخط خبرها

فرماندار نهاوند با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهرستان نهاوند، گفت: این مراسم ساعت ۹ روز اربعین از آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) تا گلزار شهدای باغ بهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، «ضرغام احمدوند» در جلسه هماهنگی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) شهرستان نهاوند، با اشاره به هماهنگی نهادها و دستگاه‌های مختلف جهت هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم دلدادگان اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است امیدواریم که با این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست از مردم مظلوم غزه مقابل این همه ظلم و ستم حمایت کنیم.

وی افزود: تعداد موکب‌های شهرستان و نوع خدمات دهی موکب ها نسبت به سال گذشته افزایش و شرایط بهتری دارند که جای تقدیر و تشکر از همه دستگاه های اجرایی و ستاد مردمی اربعین دارد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در این شهرستان، متذکر شد: این مراسم ساعت ۹ روز اربعین از آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) تا گلزار شهدای باغ بهشت برگزار خواهد شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location