سرخط خبرها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که برای ساخت ایران قوی باید به میدان بیایند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سرهنگ علی مختاری در جمع دانش اموزان دبستان کوثر نهاوند ضمن تبریک بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک قطعه فراموش نشدنی تاریخی و افتخارآمیز برای ملت ایران است، که طبق کلام رهبری حق حیات بر گردن انقلاب دارد. وی افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، دورانی بود که حضرت امام (ره) موثرترین نقش را در مدیریت جنگ به عنوان یک رهبر الهی و نظامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: ملت عزیز ایران در دفاع مقدس ‌ایثار، گذشت، فداکاری، اخلاص، ولایت مداری و شهادت‌طلبی خود را به منصه ظهور رسانید.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس در حالی به اتمام رسید که ایران اسلامی و ملت عزیز ایران پیروز شدند و صدام و هواداران آن در دنیا شکست خوردند.

مختاری افزود: تکلیف شما دانش آموزان در چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس، عهد و پیمان با شهدا و ادامه راه آنها است و توجه جدی به تحصیل و معنویت و واجبات خود و از طرفی داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی در فضای فعلی است .

وی با تأکید بر شناخت دشمن و شیوه‌های دشمنی آن گفت: فرهنگیان عزیز در این جنگ تمام عیار رسانه‌ای مراقبت لازم را از دانش‌آموزان داشته باشند و از این فرصت یک هفته برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس برای دانش آموزان استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: به آینده انقلاب امیدوار باشید و توجه به رسانه‌های دشمن نکنید چراکه دشمنان انقلاب رو به افول هستند و شما دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستید که برای ساخت ایران قوی باید به میدان بیایید.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location