سرخط خبرها

واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند برای ادامه فعالیت نیازمند توجه مسئولان برای حل مشکلات هستند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، شهرک صنعتی نهاوند این روزها دارای مشکلات متعددی است و معضلات این شهرک صدای واحدهای تولیدی را درآورده است.

تعدادی از واحدهای تولیدی واقع در این شهرک تعطیل هستند و تعدادی هم با حداقل ظرفیت کار می‌کنند و درصورتی‌که مشکلات آن‌ها هم حل نشود امکان تعطیلی آن‌ها هم وجود دارد.

مسئولان شهرک و مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات و کمبودهای این شهرک صنعتی به کار بگیرند تا موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید شود.

ایجاد بسترها و زیرساخت‌های لازم برای واحدهای تولیدی ازجمله مطالبات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند است.

پس از مطالبات واحدهای تولیدی مبنی بر اعلام مشکلات، مسئولان استانی و محلی بازدیدی از واحدهای تولیدی مشکل‌دار در شهرک صنعتی نهاوند انجام دادند.

در این بازدیدها نثاری نماینده شهرستان، احمدوند فرماندار، حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، شانیان مدیرکل صمت استان همدان و تعدادی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

در این بازدیدها مشکلات و کمبودهای واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند و مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

بدهی معوق بانکی و درخواست تسهیلات بانکی، تأمین برق برای توسعه واحدها و بهبود روشنایی خیابان‌های شهرک لزوم خلع ید واحدهایی که استفاده غیر از تولید از شهرک صنعتی دارند ازجمله مطالبات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی است.

همچنین نبود نمایندگی سازمان استاندارد در شهرستان، لزوم تأمین زمین برای توسعه شهرک صنعتی، کمبود نیروی کار فنی و نظافت از دیگر مسائل موردبحث در این بازدیدها بود.

واحدهای تولیدی انتظار دارند به دغدغه و مشکلات آن‌ها رسیدگی شود و با حل معضلات این شهرک واحدهای تولیدی بتوانند بدون مشکل به کار تولید بپردازند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location