سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  علیرضا نثاری گفت: حوزه کشاورزی بسیار گسترده است و کار بر زمین مانده زیاد دارد و امیدواریم در صورت رأی اعتماد مجلس، آقای نوری قزلجه با انتخاب افرادی توانمند، متعهد و پاکدست بتوانند جوابگوی وضعیت بخش کشاورزی و اعتماد مردم عزیز باشند.

وی با اشاره به توامندی‌های آقای نوری قزلجه اظهار داشت: ایشان سابقه کاری خوبی در حوزه جهاد دارد و در جایگاه تقنینی و قانونگذاری هم حضور داشته بنابراین من فکر می کنم نظر همکاران ما و خود بنده در مجلس، حمایت قاطع از ایشان است.

نثاری افزود: امروز باید با تمام وجود و در عمل، در خدمت مردم باشیم؛ حوزه کشاورزی بسیار گسترده است و کار بر زمین مانده زیاد دارد و امیدواریم در صورت رای اعتماد مجلس، آقای نوری قزلجه با انتخاب افرادی توانمند، متعهد و پاکدست بتوانند جوابگوی وضعیت بخش کشاورزی و اعتماد مردم عزیز باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: ما باید آمایش سرزمینی در حوزه کشاورزی داشته باشیم و توزیع عادلانه بر اساس ظرفیت استان ها صورت بگیرد نه جغرافیای سیاسی و انشاالله آقای نوری قزلجه بتواند بر اساس ظرفیت هایی که در هر استان وجود دارد، اقدام کند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location