سرخط خبرها

خبرنگار: سمیه شفایی

ابوالفتحی، بانوی هیئت‌دار نهاوندی با تأسیس هیئت محبان حضرت زهرا (س) در روستای باباقاسم نهاوند پیشگام در عرصه کمک‌های مومنانه و برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی است.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، صغری ابوالفتحی متولد سال ۱۳۵۲ در روستای باباقاسم نهاوند، دارای دو فرزند و فعال در حوزه‌های اجتماعی است، این بانوی بسیجی مؤسس هیئت محبان حضرت زهرا (س) روستای باباقاسم نهاوند است .

این هیئت ویژه بانوان است که در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده و با همکاری پایگاه بسیج خواهران نجمه از حوزه حضرت آسیه سپاه ناحیه نهاوند در این روستا فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

این بانوی هیئت‌دار نهاوندی در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: هیئت محبان حضرت زهرا(س) روستای بابا قاسم را بنا به علاقه‌ای که بانوان روستا به ائمه اطهار(ع) داشتند در سال ۱۳۷۷ تأسیس کردیم و فعالیت‌های بسیاری در این هیئت تا به امروز انجام دادیم .

صغری ابوالفتحی گفت: از جمله فعالیت‌های این هیئت توزیع غذای گرم و بسته‌های کمک مومنانه در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، عید غدیر و ماه محرم؛ برگزاری مراسمات جزءخوانی و کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و برگزاری دعای ندبه هر جمعه به همراه پذیرایی صبحانه به همت خیرین روستا است.

وی برگزاری مراسم شهادت و ولادت ائمه(ع) در طول سال، مراسمات عزاداری محرم هم در مسجد و هم در زینبیه روستا، حلقات صالحین در رده‌های مختلف، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان و برگزاری غرفه‌های عفاف و حجاب، فعال کردن یک گروه جهادی در سطح روستا را از دیگر برنامه‌های این هیئت برشمرد.

مؤسس هیئت محبان حضرت زهرا (س) روستای بابا قاسم نهاوند بیان کرد: ما در سطح روستا جامعه هدفی داریم که بسته‌های کمک مومنانه و غذای گرمی که تهیه می‌کنیم در اختیار این جامعه هدف قرار می‌گیرد. وی گفت: از همه نوجوانان و جوانان دعوت می‌کنم که در مراسم‌های هیئات شرکت کنند و از این مراسم‌ها درس زندگی بگیرند.

 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location