سرخط خبرها

رئیس کل دادگستری استان همدان در اولین روز از ماه محرم با امام‌جمعه شهرستان نهاوند دیدار کرد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، بهروز محمدی مهر رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه معاونان و مسئولان قضایی نهاوند با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار محمدی مهر اظهار داشت: تواضع و فروتنی و دیدگاه‌های ارزنده ارشادی امام جمعه نهاوند همواره راه‌گشا و چراغ راه مدیران قضایی است.

وی پرورش شهدایی همچون شهید آیت‌الله قدوسی به عنوان افتخار دستگاه قضایی و شهید آیت‌الله حیدری و سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در این خطه را مایه مباهات و افتخار این دیار عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام مغیثی ضمن قدردانی از تعامل خوب دستگاه قضایی با دفتر امام جمعه گفت: ماه محرم ماه احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: در زمان حیات طیبه حضرت سیدالشهدا فتنه بنی‌امیه قصد داشت اسلام را به اضمحلال بکشاند لیکن این امام حسین(ع) بود که ابتدا با اجرای امر به معروف و سپس با نثار خون خود اسلام را زنده نگه‌ داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی به مسئولان قضایی شهرستان تاکید کرد: چنانچه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود مراجعان به محاکم قضایی کاهش خواهند یافت.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location