سرخط خبرها

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری و دادستان نهاوند با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، با حضور رئیس کل دادگستری استان همدان و مسئولان محلی و قضائی شهرستان نهاوند دادستان جدید و رئیس دادگستری شهرستان نهاوند معرفی شدند.

بر این اساس «عباس آزاد بخت» دادستان نهاوند به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان انتخاب شد و «احمد صفایی» نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: دستگاه قضائی پناهگاه مردم و مرکز اقامه عدل است.

وی اظهار داشت: اعتماد مردم به دستگاه قضائی بزرگترین سرمایه برای دادگستری و مجموعه قضائی است و باید برای ایجاد و گسترش اعتماد و امید مردم تلاش شود.

علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز در این مراسم گفت: ما باید در مسیر اداری کشور پیشگیری را به عنوان اولویت اول مدنظر داشته باشیم.

وی اظهار داشت: باید شرایط اقتصادی، سیاسی و ... را به گونه‌ای پیش ببریم که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم و قوانین مصوب در مجلس هم باید در همین جهت باشد.

نثاری افزود: در دیدار با رئیس قوه قضائیه بر ضرورت تعامل و همکاری مجلس و قوه قضائیه تأکید شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت مردم در دوم بیشتر شد که ضرورت نقش مردم در تعیین سرنوشت خود را مشخص کرد.

علی کاظمی رئیس سابق دادگستری نهاوند که به عنوان معاونت جدید فناوری دادگستری کل استان همدان انتخاب شده نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله‌اش گفت: در این سال‌ها پرونده‌های صلح و سازش زیادی به سرانجام رسید و میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یافت.

وی اظهار داشت: قضاتی که در شهرستان نهاوند مشغول به خدمت هستند؛ کاردان و متخصص، شجاع، پاکدست، مدیر و کاردان هستند که از ظرفیت بالایی برخوردارند.

کاظمی افزود: انجام اقدامات قضائی در این شهرستان مرهون خدمات ارزنده و همراهی و تعامل مناسب همکاران قضائی و اداری این حوزه است. وی کارکنان قضائی و اداری این مجموعه را از بهترین کادر نیروی انسانی دانست و تاکید کرد: قضات شریف این حوزه قضایی به شجاعت، مدیریت جهادی و پاکدستی اشتهار دارند.

کاظمی ضمن قدردانی از کلیه کارکنان شاغل در این حوزه برای آقای عباس آزادبخت رئیس جدید دادگستری و آقای احمد صفایی دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند آرزوی موفقیت کرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location