سرخط خبرها

دادستان نهاوند گفت: با بر هم زنندگان امنیت مردم و همچنین مدیرانی که ترک فعل کنند طبق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، احمد صفایی در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب نهاوند گفت: حسب تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر پرونده‌های زندانی دار دقت و مراقبت بیشتری خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: وظیفه همه خدمت به مردم است و امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان بتوانیم قدمی برای حل مشکلات مردم برداریم.

دادستان جدید نهاوند افزود: در برابر افرادی که آرامش و نظم امنیت جامعه را برهم بزنند برابر قانون به‌شدت برخورد و عرصه را برای آنان تنگ خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با دستگاه‌های اجرای که با ترک فعل بخواهند موجب خسارت به مردم و افزایش پرونده‌های قضایی باشند برخورد خواهیم کرد.

بهروز محمدی مهر رئیس‌کل دادگستری استان همدان نیز در این مراسم گفت: برای پذیرش مسئولیت در حوزه قضایی نهاوند از افرادی استفاده می‌کنیم که سابقه یک دوره مدیریت در کارنامه داشته باشند.

وی افزود: مجموعه مدیران قضایی نهاوند با مسئولان ارشد شهرستان خصوصاً امام‌جمعه تعامل داشته باشند و در این راستا هم کارگروه تعامل مجموعه دستگاه قضایی استان با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات فعال است.

محمدی مهر اظهار داشت: درب اتاق رئیس دادگستری و دادستان به روی مردم بسته نشود و با مردم تعامل داشته باشید و حرف‌ها و مشکلات مردم را بشنوید.

وی ادامه داد: نهاوند یکی از شهرستان‌های استان است که کمترین مراجعات مردم در حوزه قضایی به استان را داشته است.

رئیس‌کل دادگستری استان همدان گفت: مسئولان ارشد قضایی نهاوند در مساجد و نماز جمعه حضور پیدا کنند و حرف‌های مردم را بشنوند و مشکلات آن‌ها را پیگیری کنند.

عباس آزادبخت رئیس جدید دادگستری شهرستان نهاوند نیز در این مراسم گفت: در طول مسئولیت دادستانی نهاوند با برخورد قاطع با جرائم خشن موفق عمل کردیم.

وی ادامه داد: زندان نهاوند با همکاری مسئولان به خارج از شهر منتقل می‌شود که باید برای اتمام این اقدام تلاش کنیم.

آزادبخت افزود: با انتصاب به‌عنوان رئیس دادگستری یک دهه خدمت این‌جانب در شهرستان نهاوند استمرار پیداکرده که امیدواریم بتوانیم همچنان در خدمت همشهریان باشیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location