سرخط خبرها

نماینده مردم نهاوند در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه ما در حوزه صنعت نیز تنها یک شهرک صنعتی داریم که 70 درصد واحدهای آن به دلیل بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رو به تعطیلی می‌روند از برنامه‌ریزی برای احیای این شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، علیرضا نثاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش گردش مالی در حوزه انتخابیه خود در تشریح جزییات برنامه‌‎هایی که در جهت رونق حوزه صنعت و معدن این منطقه دنبال می‌کند، گفت: نهاوند سرشار از معادن و ذخایر معدنی مهمی است اما تاکنون عمده مواد معدنی این معادن به صورت خام خارج شده و جز ایجاد گرد و غبار عایدی دیگری برای مردم این منطقه نداشته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه صنعت نیز تنها یک شهرک صنعتی داریم که 70 درصد واحدهای آن به دلیل بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رو به تعطیلی می‌روند و این در حالی است که باید تاکنون تعداد شهرک‌های صنعتی این شهرستان به دو شهرک افزایش پیدا می‌کرد.

وی یادآور شد: ما در راستای رفع این مشکل و رونق حوزه صنعت در این منطقه پیگیری برای احیاء شهرک صنعتی نهاوند را در اولویت برنامه‌هایمان قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای رونق صنعت دامپروری و دامداری نیز از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی دنبال خواهیم کرد و در این مسیر قطعا از نظر استاندار و سایر مسئولان مربوطه در استان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location