سرخط خبرها

فرماندار شهرستان نهاوند ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اداره‌کل نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند، گفت: ۱۲ پروژه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ۱۱ سال است که نیمه‌کاره مانده است.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ پروژه آموزش و پرورش شهرستان ۱۱ سال است که نیمه‌کاره مانده است که این پروژه‌ها شامل آموزشگاه مسکن مهر ابن‌سینا در شهرک شهید حیدری، آموزشگاه سلمان فارسی در روستای سهران، آموزشگاه والفجر وراینه، ساختمان اداری آموزش و پرورش در شهرک شهید حیدری، آموزشگاه هاتف روستای جهان‌آباد و استخر دانش‌آموزی شهر نهاوند است.

وی افزود: همچنین آموزشگاه خیرساز هم از جمله این پروژه‌های نیمه‌کاره است. احمدوند ادامه داد: تعدادی از پروژه‌ها باید در سال گذشته به بهره‌برداری می‌رسیدند اما هنوز این پروژه‌ها آماده افتتاح نشده‌اند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: لازم است اداره‌کل‌ نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌های شهرستان زمان‌بندی اجرا تعیین کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم اداره‌کل نوسازی با استفاده از ظرفیت خیرین پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان را ساماندهی کند و موضوع تغییر کاربری ساختمان اداری آموزش و پرورش به آمورزشی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location